четвртак, 11. август 2016.

The Summer Tag

Pre nekoliko dana tagovana sam od strane drage koleginice Ivane sa bloga Sa kozmetikom na ti i imam sladak zadatak da se odazovem ovom zanimljivom summer tagu. Pitanjca iz taga podsetila su me na leksikone u koje se većina nas, uverena sam, upisivala u osnovnoj školi. Samim tim je ovaj tag u meni probudio neke divne uspomene i vesela srca krećem sa odgovranjem na pitanja. Ivana hvala! <3

Moj Summer tag, o tome vam pričam.




1. Omiljeno letnje piće?
Domaći sok od zove. Vrlo lako se pravi, izuzetno je zdrav i vrlo efikasan u borbi sa prekomernim znojenjem.

2. Sladoled ili čokolada?
Čokolada, uvek.

3. Bazen ili plaža?
Neka zabačena mirna plaža, sa pogledom na čarobno morsko prostranstvo i moćne brodove koji kao neki broševi krase površinu mora.

4. Omiljeni odevni predmet?
Farmerice. Oduvek i zauvek.

5. Haljine ili šorcevi?
Šorcevi, haljine i suknje uopšte ne nosim.

6. Omiljeni letnji aksesoar?
Minđuše, bez obzira na godišnje doba. Ove su mi jedne od omiljenijih, moja zamisao, moj horoskopski znak, a delo kreativnih ruku Vera Decorations Božić.





7. Omiljeni parfem, toaletna voda?

Od nedavno ga koristim i pokazao mi se idealnim za leto, a kombinacija geranijuma, ylang-ylang-a, ruže i začina iz ovog parfema tako dobro ide uz moj karakter - Welada Jardin de Vie Rose.



8. Omiljeni letnji lak za nokte?
China Glaze Re fresh mint.



9. Omiljena boja karmina ovog leta je?
Bilo koja rozikasta ili nude nijansa. 

10. Omiljeni beauty proizvod koji vam je leti neophodan?
S-he lipgloss XXL, za veći volumen usana, iz Dm-a. Ima fantastičan efekat hlađenja koji tako prija usnama, dok šljokice iz sjaja uopšte nisu prenaglašene, a izuzetno dobro uspevaju da postignu taj veći volumen.




11. Omiljeno mesto za letovanje?
Gde god ja i moja porodica bili, najlepše leto je tamo gde smo raspoloženi i čili.

12. Koja pesma te asocira na leto?
Bebi Dol - Hajde da.

13. Nočare ili šešir?
ŠeMšir. :D

14. Da li si objavila neki blog post tokom leta?
Ovaj post je jedan od. :)

Od mene ukratko toliko :) A kako imam zadatak da sada i ja tagujem neku koleginicu, odabrala sam da do bude Tijana sa bloga Sreća je zdravlje, čije tekstove uvek rado čitam i čiji blog pratim od samog njegovog nastanka. Tijani unapred hvala i još jednom hvala Ivani na ovim zabavnim pitalicama! <3 :)

Pozdravljam vas do narednog posta,
Milica

Fotografija sa noktićima preuzeta sa: www.ana.rs

2 коментара:

  1. Hvala Milice za tag, radila sam puno ovakvih postova na početku svoje blogerske "karijere" ali ću se potruditi da odgovorim na ovaj izazov čim stignem, pošto je letnja tema samim tim mi je i privlačnija :).

    ОдговориИзбриши