понедељак, 12. фебруар 2018.

Prva nedelja na dlanu

od 05. do 11. februara 2018. 


Nova rubrika na blogu ''Nedelja na dlanu'' od danas ispred vas. Zamislila sam je kao neki vid dnevnika u kome ću sa svima vama deliti svoja zapažanja, korisne informacije i svašta još nešto zanimljivo što se desilo prethodne nedelje. Tako da, svakog ponedeljka očekujte novi post na ovu temu, a ja ću biti srećna ako tim svojim izlaganjima uspem makar jednom da vas nasmejem, motivišem, skrenem vam pažnju na pravu stvar,... I ako se baš zbog neke informacije pročitane upravo na ovom blogu uputite na Google da saznate nešto više o tome što vas je ovde čačnulo. E, o tome vam pričam!

Pa da krenemo! Nedelja od 05. do 11. februara 2018.

Ponedeljak 05.02.

- Dokumentarac o Ajrtonu Senii na O2 TV obeležio dan. Pratite li vi Formulu1?
I moraju li svi ljudi velikog srca da završe tako kako završe?

Utorak 06.02.

- Mmm, celer i nije tako loš, samo ne preterivati u njegovom dodavanju!

- Oblak u bermudama - osmeh na licu, zadovoljstvo u srcu. Koju radio stanicu vi slušate?

Sreda 07.02.

- Nekoga ni šezdeset i kusur komada godina nisu uspele da nauče osnovnim pravilima lepog ponašanja. Kaži, brate, dobar dan!

- Na portalu Uz kafu izazvana sam da se izrazim kako to, po meni, izgleda ljubav. Imala sam da kažem ovo:


Pa zar joj izgled ne kreiramo sami, zar je naša narav ne oblikuje i mami?
Ako nam je srce otvoreno da ljubav primi, izgledaće ko profiterola, izazovno i slasno. Ili kao megafon što ’’VOLIM TE’’ poručuje, kratko, jasno i glasno. Može da izgleda i ko neizbežna kafa zorom ranom, da nas baš isto kao ona pokreće i pomaže da harmonično trajemo sa svakim novim danom,...
Biće od makovog zrna manja ako je ljubav u nama od najtanje niti tanja. Ma neće ni postojati  kod onoga ko ovo blaženo stanje duše nije rad da slavi, da uz njega živi i snove sanja!
Što se mene lično tiče, ljubav je pogled kroz kaleidoskop. Inspiracija, mistika, magija, kolorit što budi čula i leptiriće u stomaku. Tako složena, a zapravo jednostavna jako i moje srce je uvek prima i daruje lako.

- Čarobnjak iz Oza - lepo je podsetiti se nekih divnih štiva koja su obeležila detinjstvo. I koja, i dan danas, to uspešno rade sa detinjstvom moje dece.

Četvrtak 08.02.

- Hit nedelje na Dvesta dvojci - pesma Wartburg limuzina koju izvode Hor Čuperak i Radule (Atheist rap). Deca oduševljena!



- Da li ste gledali film Groznica ljubavi? Neka nam na pameti uvek budu reči iz kultne Bajagine pesme odatle: ''Ja mogu, mogu sve sa dvadeset i dve, ja imam srce k'o pola planine i imam srece pune dzepove. Bolje da me ne diraju, da me ne iznerviraju,...''

Petak 09.02.

- ode nam u večna lovišta još jedna glumačka veličina. :( Počivaj u miru legendo! 

- počele Zimske Olimpijske igre

- Danas u rubrici Vredni pažnje - Krzno ILNA. U okviru posta i pokon za vas! 

Subota 10.02. 

- Jedna ozbiljna šetnja na dan, zdrav duh zagarantovan! 

Nedelja 11.02. 

- Čitam ''Vešticu iz Strašilova'' Miloša Petkovića i polako, ali sigurno počinjem da se strašim! :D 

- Btw, da li verujete u vukodlake i vampire? Znate li šta je porfirija? 

Za ovu nedelju toliko. Čitamo se narednog ponedeljka! O tome vam pričam i puno vas pozdravljam,

Milica 

1 коментар:

  1. Nikada u životu nisam videla ovakvo čudo, tražila sam rešenje da zatrudnim više od 8 godina nakon braka, pokušala sam sve moguće ali ništa nije uspelo dok nisam videla onlajn dokaz kako je dr Fadi pomogao mnogim ženama da zatrudne trudna sa njenom mocnom magijom, napisala sam i objasnila svoju situaciju, obecao mi je pomoci i zatrudnjecu pre mesec dana uradila sam sve sto mi je naredio i otisla sam u bolnicu po poruku i doktor mi je potvrdio da imam 5 godina dana trudna, do sada sam rodila svog zgodnog sina, moj muz je sada zadovoljan i daje mi sve sto trazim, zahvaljujuci dr. Fadyju kontaktirajte ga ako vam treba pomoc.
    * Ako želite da zatrudnite.
    * Ako želite da vratite svog dečka.
    * Ako želite da zaustavite abortus.
    * Ako želite duhovnu moć.
    * Ako želite da postanete poznati.
    * Ako želite da izliječite bilo koju bolest. Kao HIV/AIDS
    E.T.C.
    E-pošta:drfady720@Gmail.com
    WhatsApp:+2349039422406

    ОдговориИзбриши