недеља, 4. март 2018.

Blog ''O tome vam pričam'' nakon 2 godine postojanja


Svima vama otvorenog srca i onima koji su voljni za čitanje podstičućih, inspirativnih i praktičnih redova, pre tačno dve godine poželeh: ''Dobrodošli!'' I dan danas, nakon sedamsto i kusur dana volja da pruži utočište i ozari vam lice, blogu O tome vam pričam je jača strana. Hvala svakom ponaosob ko rado zaviruje u ovaj svet, hvala onima koji su tu od prvog dana, hvala i tebi dragi čitaoče koji si juče otkrio ovaj svet. Hvala vam, jer upravo zahvaljujući svima vama ovaj blog opstaje i traje, a samim tim je orniji da vam što češće zanimljivih tekstova daje. 

Retrospektivu prve godine postojanja bloga možete pročitati na ---> linku, a šta smo sve to zajedno prošli tokom ove druge godine, o tome vam pričam u redovima ispod. 




Na otvaranju moto sezone 2017. dizali smo svest svim učesnicima u saobraćaju parolom: ''Alo majstore, pazi na bajkere!''


Možda neskromno, ali hvalisala sam vam se divnim imenima svoje dece i na izmaku stare 2017. nabrajali smo čemu nas uče godine što prolaze

Fino razglabasmo na temu uvođenja vojnog roka za žene.

Podelila sam sa vama svoja iskustva nakon korišćenja divnih proizvoda od kojih bih izdvojila brend Fitaky i čarobni Forever Aloe Lips balzam za usne

I opet smo zajedno i puna srca ušli u projekat Vredni pažnje koji je tek na početku predstavljanja svih onih koji zaista mogu da se krunišu ovim epitetom. 

Kao šlag na tortu, svakog novog ponedeljka, od 12. februara, pa nadalje, delim sa vama svoju nedelju na dlanu. Trudim se bez prestanka sa vas inspirišem, nasmejem, život vam učinim lepšim i praktičnijim. A srce mi je puno kada mi pristižu vaše povratne reakcije tipa: ''Ponedeljak mi je, zahvaljujući rubrici ''Nedelja na dlanu'', umesto najomraženijeg postao najomiljeniji dan u nedelji!'' Ili kada mi vi, kolege blogeri, kažete kako ste oduševljeni onim što radim, kako su noviteti na blogu itekako primamljivi i kako mi predviđate lepu blogersku karijeru. Ma hvala vam svima! Onako najiskrenije!

I naravno da ću se truditi da blog O tome vam pričam bude lepa strana vašeg sveta. Trudiću se da moji tekstovi u vama probude želju da na blog svakodnevno rado svraćate i da potom odlazite nasmejani, puna srca. Jer kada je tako, i moje srce najsrećnije kuca! O tome vam pričam! 



Pozdravljam vas i hvala što ste tu,
Milica

Izvori fotografija odozgo naniže:
1. lična arhiva
2. lična arhiva
3. www.kriscarr.com

6 коментара:

  1. Micika moja, meni je proletelo, ne mogu da verujem da vec dve godine rado posecujem tvoj blog i da me uvek ceka nesto novo i zanimljivo. Nadam se da cu te citati i u penziji, onako na miru uz omiljeni caj. Zelim ti puno novih ideja i uspesnih tekstova i naravno srecan blogorodjus ☺

    ОдговориИзбриши
  2. Draga Milice, srećan blogorodjendan i da ih slaviš još puno, puno! Blog za koji imam samo reči hvale, gde nikad nije dosadno jer sve reči potiču iz srca i pogode u srce :)
    Tvoje doze inspiracije prenesene ovde su jedan veliki šareni svet, u kome se svi pronadjemo i kad to ne želimo priznati!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Draga Marija, sve ovo što si rekla nateralo mi je suze na oči i toplinu oko srca! Hvala ti do neba! <3

      Избриши
  3. Srecan blogorodjendan,i jos dugo da trajes,,sa dosta novih ,zanimljivih tema,recenzija!!!!!

    ОдговориИзбриши